18 Mayıs 2015 Pazartesi

FIRINDA YOĞURT SOSLU KOLAY TAVUK





Yemek hem hızlı olsun hem kolay olsun hem sağlıklı olsun diye düşünürken bu çıktı ortaya. Biz keyifle yedik, bakalım siz beğenir misiniz?

Malzemeler:
2 but
2 kanat



Yoğurtlu Sos:
1 kaşık yoğurt
2 kaşık zeytinyağı
1/2 tatlı kaşığı tuz
1 çay kaşığı zerdeçal
1 çay kaşığı kırmızı pul biber
1/2 limonun suyu

Yoğurt, zeytinyağı ve limon suyunu çırpalım. Tuzunu ve baharatlarını koyup tekrar karıştıralım.

Yapılışı:
Tavuk etlerini 15-20 dakika düdüklüde haşladım. Etler soğuyunca yoğurtlu sosa etin her yerini buladım.




200 derece fırında yarı yarıya kızarınca etlerin üstüne yoğurtlu sostan tekrar sürüp etleri fırına koydum. Kızarıp çıtır çıtır olana dek fırında pişirdim. Nefis tavuklarımı sıcacıkken servis ettim. Eşim bayıldı lezzetine. Afiyet oldu midelerimize.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder