3 Mart 2015 Salı

KAZAYAĞI KAVURMASI VE DERİN DONDURUCU ÖNERİLERİ 5






Biz Egelilerin ot sevdası bitmez. Geçen gün pazarda kazayağını görünce hemen o tarafa yöneldim. İki demet alınca eve gelir gelmez haşladım. Haşlanmış kazayaklarını üçe böldüm. Daha sonra yapılmak üzere derin dondurucuya koydum.  Derin dondurucuya koymadığım bölümünü ise kavurarak yumurtalı yaptım. Afiyetle de yedik. Bulabilirseniz siz de deneyin.


Malzemeler:
1/2 demet kadar haşlanmış kazayağı
1 soğan (küçük küçük doğranmış)
3 yumurta
2 kaşık zeytinyağı




Kısık ateşte küçük küçük doğranmış soğanı 2 kaşık yağda yavaş yavaş kavuralım. Ardından haşlanmış otumuzu da koyalım. Kısık ateşte 10 dakika kadar kavuralım. 3 yumurtayı da otların üstüne kıralım, tuzunu ekelim. Yumurtalar pişene kadar ara ara karıştıralım. Sıcak servis edelim. Afiyet olsun.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder